Ny dansk Microsoft BI blog

Så skete det alligevel at jeg gik hen og fik mig en blog.

Har overvejet det flere gange og hver gang afvist det, fordi jeg enten var usikker på om jeg havde materiale nok, eller om det blev for tidskrævende. Er dog kommet frem til at der burde være materiale nok på den danske Microsoft BI front, som der ikke rigtig er nogen der blogger om – og tiden – ja nu må vi ses hvor slemt det er.

Vil i første omgang holde mig til at skrive på dansk, eftersom fokus er hvad der rører sig på det danske Microsoft BI marked. Måske vil det ændre sig hen ad vejen…

Håber i vil finde min blog anvendelig og vedkommende. Alle former for input er selvfølgelig meget velkommen.

2 Responses to Ny dansk Microsoft BI blog

  1. Kent Larsen says:

    Hej Stephan,

    Det lyder spændende. Glæder mig til at læse nogle gode blogs…

    / Kent Larsen

  2. sstoltze says:

    Hej Kent

    Ja nu jeg håber jeg at de falder i smag – ellers må du jo brokke dig😮

    /Stephan

Leave a Reply

